امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

مینویسم برای عشقم

1394/6/3 13:50
151 بازدید
اشتراک گذاری

می نویسم از تو

از تو ای شادترین ای تازه ترین

....نغمه عشق

تو که سبزترین منظره ای

تو که سرشارترین عاطفه را

.نزد تو پیدا کردم

وتو که سنگ صبورم بودی

در تمام لحظاتی که خدا

....شاهد غصه و اندوهم بـــود

!بـــه تو می اندیشم

!بـــه تو می بالم

و از تو می گیرم

هر چه انگیزه درونم دارم

من شباهنگام

آن دم که تو را نزد خود می بینم

بهترین آرامش

برترین خواهش و احساس نیاز

....در دلم می جوشد

!روزها می گذرد

.عشق ما رو به خدایی شدن است

رو به برتر شدن از هر حسی

.که در این عالم خاکی پیداست

دوســــــــــــتت می دارم

.....از همین نقطه خاکی

تا عرش

دوســــــــــتت می دارم
.....از زمین تا به خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)