امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

تولدت مبارک

1398/3/9 7:57
877 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسر عزیزم تولدت مبارک انشالله ۱۲۰ساله بشی عمرمادر الهی فدات بشم من عشق کوچولوی خودم در ۲۰ شهریور ۱۳۹۲تو تو دل مامانی جوانه زدی و ۱۰ مهر ۹۲  روزی که فهمیدم تو دلم لونه کردی... شکوفه زدی و بهارمونو بهاری کردی... نه ماه مهمون دلم شدی و بعدش عین یه فرشته اومدی بغلم...مگه میشه این روز رو فراموش کنم..۹۳/۰۳/۱۰ با دستهای اقای دکتر منتظر تو بیمارستان اذربایجان ساعت ۸/۳۵ دقیقه بهترین و زیباترین اهنگ عمرم رو شنیدم و فرشته کوچولوی عزیزم که بهترین هدیه خداوند بود دیدم  ... شوق اون روز... هیجانش... شادیمون... پسرم‌خیلی دوست دارم... خیلی خوشحالم که دارمت... تو منو به زیباترین مقام یک زن رسوندی... عاشقتم فندقم. خیلی دوستت دارم...

این سال تولدت رو انشالله تو حرم امام

رضا جشن میگیرم اخه بابای مهربونت قراره مارو ببره مشهد الهی لبت همیشه بخنده و دل کوچولوت همیشه شاد باشه قوربون دل مهربونت و چشمای نازت بشم من عمر مادر 

تولدت مبارک عشق من عاشقتیم

پسندها (12)

نظرات (9)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
9 خرداد 98 10:48
تولدت مبارک گل پسر. 😘
مامان آیسلمامان آیسل
9 خرداد 98 11:15
مبارکدی گوزل اوغلوموزون تولدی....الله ساخلاسین
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 خرداد 98 11:44
تولدت مبارک جیگرطلاااااا💖😍😘😘😘
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
9 خرداد 98 12:02
اس ام اس تبریک روز تولد   فوووووووت ..... فووووووووت .... فوووووووت ..... فووووووووت ... فوووووووت .... بیا شعما رو فوت کن !!! تولدت مبارک گل پسر !!!

9 خرداد 98 13:21
تولدت مبارک 🎁🎁🎁🎁🎁🎁 🎆🎆🎆🎆🎆🎆 🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈 🎉🎉🎉🎉
نرگسنرگس
9 خرداد 98 14:11
تولدت مبارک عزیزم
❤️Maman juni❤️Maman juni
9 خرداد 98 17:19
خدا حفظش کنه 🌹🥰
سارابانوسارابانو
9 خرداد 98 17:31
تولد گل پسرتون مبارک ان‌ شاءالله همیشه به شادی و زیارت🌹
مامان فرشته کوچولومامان فرشته کوچولو
13 خرداد 98 21:53
سلام
تولد گل پسرتون مبارک
بارداریمون باهمیم
خوشبختم
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
خیلی ممنونم