امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

روز معلم

1398/2/11 23:14
974 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به معلم عزیزم روزت مبارک مهربانترین معلم دنیا این کاردستی و نقاشی رو با عشق درست کردم تقدیم میکنم به بهترین معلم دنیا

برای کادوی روز معلم هم مامانم میگه ظروف یا روسری و،،،اما بابام میگه کتاب و دیگر هیچ منم میگم گوشی بخریم یا طلا و دیگر هیچ خلاصه نمیدونیم چکار کنیم مونده دیگه فکر کنم حرف بابام رو عملی کنیم اخه معلم من عاشقه کتابه خلاصه نتیجه رو اعلام میکنم

معلم عزیزم دوستت دارم

 

پسندها (9)

نظرات (3)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
12 اردیبهشت 98 3:33
چه نقاشیهای خـوبی
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
🌹🌹🌹🌹
❤️Maman juni❤️Maman juni
12 اردیبهشت 98 4:30
ای‌جان چه هنرمند 🌹🥰
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
16 اردیبهشت 98 13:31
آفرررین گل پسری چ کاردستی قشنگی👏👏 مطمینم معلمت هم از این هدیه خیلی خوشحال میشه چون نتیجه ی تلاش خودته😚