امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

ناهار امروز هم به دستور گل پسرم

1397/3/29 13:29
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان امروز امیر حسین بهم گفت مامان جان میشه برام برنج و هویچ ومرغ بپزی همونی که همشو با هم میپزی...

بعد از نیم ساعت فهمیدم هویچ پلو میخوای مامان فدات بشه مرد کوچک من.

این روز ها یکمی بد غذا شدی به خاطر همین هر چی شما امر کنی باید بپزم...

البته به کمک شربت سندروس اشتهات یکمی باز شده...

الان برم غذامو بپزم اماده کنم عکساشو بذارم. دستور پختشم میذارم ...

گر جان به جان من کنی جان و جهان من تویی...

نوش جونت پسر عزیزم

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
29 خرداد 97 13:50
نوش جان. منم ترجیح می دم بچم بگه چی می خوره تا همون رو واسش درست کنم.تشویق
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
29 خرداد 97 13:54
بازم خدا رو شکر که پشنهاد غذا می ده گیتا که هر وقت ازش بپرسی سیره
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
جدیدا اینطوره شده قبلا فقط سیب زمینی میخورد
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
29 خرداد 97 13:54
منم به بچه ها همین شربت رو می دم
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
منم تازه خریدم...