امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

پسر باهوش من

1396/11/16 9:52
157 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم ماشاالله بزرگ شده دیگه مردی شده واسه خودش. پسر باهوش من پایتخت 12 کشور بلده اعداد رو بلده هم انگلیسی هم فارسی هم ترکی . 28 کلمه انگلیسی بلده. خیلی هم آروم و دوس داشتنیه. کلمه های قلمبه سلمبه خیلی بده. اشکال هندسی رو تقریبا بلده همه ی  ماشین ها رو  میشناسه مثلا هیوندا آزرا سوناتا سانتافا پراید مگان رنو بریلانس سایپا سمند پژو و کلی ماشین دیگه که منو بابایی بعضی هاشو تا اسمشو نخونیم نمیدونیم اما ماشالله تو بدون خوندن اسمش میشناسی. کلی چیزهای دیگه ...دیشب موقع خواب میگی مامان دورت بگردم مودم رو روشن میکنی پاشو برو خاموش کن نمیدونی ضرر داره و سرطان زاست... منم کلی قوربون صدقت رفتم.

فقط هنوز نمیتونی بدون من بخوابی باید توآغوش من بخوابی

منو بابایی خیلی دوست داریم و عاشقتیم ....

امیدوارم همیشه خوشحال و شاد و سلامت باشی.

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان مریممامان مریم
16 بهمن 96 10:02
هزار ماشالا بهش...خدا حفظش کنهمحبت
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
خیلی ممنون خدا اقا ایدین شما رو هم حفظ کنهچشمک
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
16 بهمن 96 11:16
یاشاسین امیرحسین تشویقتشویقمحبت
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
ساغولاسان.... قورباناممحبت