امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

جشن سه نفره

1394/8/11 21:11
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم، امروز به مناسبت ماهگردت یه جشن کوچولوی سه نفره یعنی منو بابایی و شما.

یه کیک مامان پزو و نسکافه و شام هم ماکارونی و میوه وسایل پذیرایی ما بود خیلی خوش گذشت البته شما از همه چی میخواستی کیک رو که بریدم و دادم بهت طبق معمول ریختی زمین و فقط يه ذره نوش جان کردی و نسکافه هم یه فنجان نوش جان کردی و از میوه ها هم از انار یکی دو قاشق نوش جان کردی اما شام رو که به خاطر نازنینی مثل تو ماکارونی درست کردم که خیلی دوست داری کامل نوش جان کردی خیلی دوستت داریم.عزیز دل ما.

اما کادوهات بابایی واست کتاب داستان خریده بود و من یه دونه بلوز مبارکت باشه نور چشمم. 

انشاءالله 1000ساله بشی عزیز دلم.

خیلی دوستت دارم نازنین من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)