امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

اواخر 15 ماهگی

1394/6/22 13:30
159 بازدید
اشتراک گذاری

کودکم آرام آرام قد می کشد و من در سایه ی امن صداقت ناب کودکانه اش بزرگ می شوممحبت او می رقصد و من آرام آرام نوای کودکانه اش را زمزمه میکنمبوس او می خندد و من از شوق حضور و بودنش اشک می ریزممحبت او آرام در آغوشم آرام میگیرد و من تا صبح از آرامشش آرام می شومبوس او پرواز میکند و من شادمانه آنقدر می نگرمش تا چشمهایم جز او هیچ نبیندمحبت او بازی میکند... کودکانه... عاشقانه... می پرد... حرف میزند.... به زبان کسی که جز من نمیفهمدش و دنیا را میبیند و طبیعت را حس میکند... خدا را می بوید و من............ کودکانه در سایه ی بزرگیش پنهان میشوم تا از گرمای دست نوازش غیب بی بهره نمانمبوس کودکم دوستت دارم و برخلاف آنچه که گفته می شدکه تو به من محتاجی، من به تو محتاج و مشتاق شدم و تو شدی همه نیازممحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)