امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

خدایا شکرت

1394/6/11 14:07
177 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم، فندق کوچولوی خوردنی، آخه مگه میشه که انقد خوردنی باشیو کسی دوستت نداشته باشه.قلب من که تا جون دارم میگم دوستت دارم و عاشقتم شیر مردم.ماچ ولی اینو بدون انقدر غرق در نگاه به تو، بازی باتو هستم که متوجه گذران عمر نشدم و به خودم اومدم دیدم دیگه کم کم داره 14 ماهتم تموم میشه و داری وارد ماه 15 میشی. آخه انقدر باتو بودن لذت بخشه که آدم یادش میره همه چیزو حتی خودشو. آخه من موندم تو خلقت خداتعجب وقتی داشت خلقت میکرد و با اون، لطف و رحمتش شامل حال ما شد، تمام زیبایی رو بهت هدیه داد و زیباترین چشمهارو برای تو انتخاب کردماچ عاشقانه، عاشقانه، عاشقانه دوستت دارم عزیزکم. اینو که گفتم بدون از ته ته ته دلم بود. میگن آدم کسیو که دوست داره باید هرروز بهش بگه. منم تا جون دارمو تاروزی که خدا کمکم کنه میگم عاشقتم زیباترینم. این پست فقط یادآوری به خودم بود که بدونم خدا چی داده بهم و هر وقت این پستو میخونم سپاسگذارش باشم.

خدای خوبی ها متشکرم برای همه چیز خصوصا این فرشته ی زمینی که به خونمون هدیه دادی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)