امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

تابستان ۹۸

1398/4/1 13:34
796 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان همراه تابستان امسال هم شروع شد امیدوارم همه ی شما دوستان روزهای شادی رو در کنار خانواده داشته باشید و لبخند هیچوقت از لبتان پاک نشه و دلتون پر از شادی و ارامش و یاد خداوند مهربان باشه 

عکسهایی از اولین روز تابستان ۹۸

۹۸/۰۴/۰۱

پسر کاراته کار خودم پسرم جونممممی عمرمی فدای دل مهربونت بشم من این روزها سر غذا نخوردن کمی باهم مشکل داریم 

اندر احوالات این روزها

فقط عاشق ماشین هستی و البته رنگ مشکیش وقتی میریم بیرون تو فقط ماشینها رو میشماری  و فقط اسم ماشینها رو میگی و ارزو داری وقتی بزرگ شدی یه دونه بی ام و ،و سانتافه فول مشکی بخری دوست داری بزرگ شدی پلیس بشی این روزها فقط دوست داری بزرگ بشی پسرم وقتی هم که بزرگ شدی دوس داری بچه بشی پس واسه بزرگ شدن عجله نکن عزیزتر از جانم خیلی دوستت داریم دیروز رفتیم خرید برای تو مسواک خریدیم هی میگفتی بابایی دستت درد نکنه که واسه من مسواک خریدی بزرگ که شدم منم تو و مامان رو سوار سانتافم میکنم و کلی پول بهتون میدم جانمییییی دیگه عزیزمی دیگه 😘😘😘😘😘😘😘 میگی تو این دنیا فقط مامانم رو دوس دارم بعد از مدتی هم میگی مامان بابا رو هم دوس دارم خلاصه که دل ادمو میبری اینقدر بزرگ و قلمبه حرف میزنی اصلا ادم هنگ میکنه ادم شاخ در میاره فدای تار مویت شوم که این تار موها تارهای گیتار زندگیمونه و بهترین اهنگ زندگیمونو میزنه 

تمام تابستان و وقایع رو این جا ثبت میکنم الانم بابایی میاد کم کم باید سفره رو اماده کنم فدای همسرم هم بشم که الان کلی خسته شده و گفته برای ناهار دلمه درست کنم عاشقتونم پسر و همسر عزیزم

اینم مسواک و خمیر دندانت عشقیم 

دیشب به بابا گفتم همسر خوشتیپم کلی گریه کردی و گفتی پس من خوشتیپ نیستم چرا به بابا گفتی خوشتیپ😂😂😂😂😂😂😂

دوستان بویرون دلمه خوشمزه مخصوص دیار اذربایجان 

یاشاسین اذربایجان 

تا بعد...

روزهای زوج میری کلاس زبان و روزهای فرو هم میری کاراته الانم اومدیم کلاس زبان و من نشستم تو هم رفتی سر کلاست اخه نمیذاری برم خونه هر یه ربع یه ربع میای یه دستی بهم تکون میدی و میری سر کلاست😂😂😂😂 دیگه زبان اومدنت هم داستانی داری واسه خودت عزیزدیگه همه اینجا تورو میشناسن معروف شدیم به لیلی و مجنون😂😂😂😂

الهی فدات بشم من عشق کوچولوی خودمی😘😘😘😘😘😘😘😘😍😘😍😘😍😘

عزیز دلم رفته بودیم ارومیه دکتر هم ملاقات خاله من که عمل کرده بود تو هم هوس پیتزا کردی و رفتیم یه پیتزا خوشمزه نوش جان کردیم نوش جونت عمر مادر

عشقمی تو عمرمی تو 

عزیزدلم الان تو در خواب ناز هستی و ساعت یکه نصف شبا و منم دندونم درد میکنه و گفتم بیام خاطرات زیبای تورو بنویسم این روزها ماشالله اینقدر شیطنت میکنی که نگو وای دیگه همه میگن ماشالله این همه انرژی رو از کجا اوورده

عشقم حاظر شده داره میره کلاس زبانش خودم فدات میشم

پسندها (21)

نظرات (11)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 تیر 98 14:10
نوش جانوز اولسون ..خریدلروزد مبارک اولسون امیربالا😍😘😘💖❤
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
ساغ اولاسان
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
1 تیر 98 15:10
موفق باشی امیرآقای ورزشکار👌
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
💪💪💪💪
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
1 تیر 98 16:37
ای جااانم گل پسر کاراته باز😘

عجب دلمه هایی....با روح و روانم بازی کردی😀😋
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
میخوایید واسه شما هم درست کنم با پست بفرستم😍 
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
1 تیر 98 16:48
ماشالله به اقا پسر گل

2 تیر 98 8:59
ایشالا همیشه موفق باشی
مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
3 تیر 98 9:58
خدا حفظش کنه و تبریک برای عضو جدید خانوادتون🙂
دخترخاله و دختر عمه عطیهدخترخاله و دختر عمه عطیه
6 تیر 98 16:01
چه مادر و پسر مهربونی  🤗
سارابانوسارابانو
7 تیر 98 0:47
ماشاءالله
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
15 تیر 98 19:11
انشاالله تابستون خوبی داشته باشی عزیزم و موفق و سربلند باشی😘
مامان نرجس خانوممامان نرجس خانوم
29 تیر 98 0:58
خدا حفظش کنه
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
25 شهریور 98 14:06
سلام به دوستای گلم دلم براتون خیلی تنگ شده بود خدا رو شکر که خوبین
به به بازم کلی چیزای خوشمزه
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
سلام خیلی ممنونم دل منم براتون تنگ شده