امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

عاشقانه هایی تقدیم به عزیزم...

1393/10/18 19:54
264 بازدید
اشتراک گذاری

عادتم نده به تنهایی به نبودنت ... نذار یاد بگیرم که چطور با نبودنت و همش نداشتنت کنار بیام.

گرچه میدونم و میدونی که اگه بخوام هم هرگز قدرت همچین کاری را ندارم... اما مهم اینجاست که من نمیخوام ...

پس بذار این نخواستن و نه گفتن به این عادت توی دلم بمونه.

خدای بزرگ از تو یه عشق عظیم توی قلبم گذاشته ... بذار همینطور عظیم و زیبا بمونه ... همین! مرسی

 آغوشتو به غیر من به روی هیشکی وا نکن منو از این دلخوشی و آرامشم جدا نکن

من برای با تو بودن پر عشق و خواهشم واسه بودن کنارت تو بگو به هر کجا پر میکشم

منو تو آغوشت بگیر آغوش تو مقدسه بوسیدنت برای من تولد یک نفسه

چشمای مهربون تو منو به آتیش میکشه نوازش دستای تو عادته ترکم نمیشه

فقط تو آغوش خودم دغدغه هاتو جابذار به پای عشق من بمون هیچ کسو جای من نیار

مهر لباتو روی تن و روی لب کسی نزن فقط به من بوسه بزن به روح و جسم و تن من

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)