امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

عاشقانه هایی تقدیم به عزیزم...

1393/10/18 19:53
222 بازدید
اشتراک گذاری
 
 

 

 

به یادت بیار.. سکوت و بی کسیمو یادت بیار اون بغض ِ لعنتیمو یادت بیار اون گریه زاری هامو یادت بیار..

 ♫♫♫

به یادت بیار..
سکوت و بی کسیمو یادت بیار
اون بغض ِ لعنتیمو یادت بیار
اون گریه زاری هامو یادت بیار..

 

یادت میاد..
میگفتی آسمون اگه زمین بیاد
همیشه عشقمی دوست دارم زیاد
هنوز از این دروغ ِ تو خوشم میاد..

میبخشمت..
به اونکسی که میپرستی میدمت
میرم با اینکه مهربون ندیدمت
با اینکه میکشه منو ندیدنت
میبخشمت..
تورو با بغض و گریه ساده میکنم
تو یادگاریات خلاصه میکنم
میرم که با خیالت عاشقی کنم..

 ♫♫♫

سخته برام
به اونکه با توئه حسادت کنم
به جای خالیه تو عادت کنم
به خاطراتمون خیانت کنم
حرف ِ دلم
با عکس ِ تو یه عمری هق هق شده
با دیدنش دوباره عاشق شده
تمام ِ عمرم این دقایق شده..

میبخشمت..
به اونکسی که میپرستی میدمت
میرم با اینکه مهربون ندیدمت
با اینکه میکشه منو ندیدنت
میبخشمت..
تورو با بغض و گریه ساده میکنم
تو یادگاریات خلاصه میکنم
میرم که با خیالت عاشقی کنم..

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)