امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

در انتظار نی نی دوم...

1397/12/23 20:22
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خوشبوی مامانی هر روز ازم داداش میخوای منم الان ۷ماهه اقدام کردم اما متاسفانه تنبلی تخمدان نمیذاره منو بابا و امیر حسین هر سه تامون منتظریم خدایا دل همه رو شاد کن دل ما هم همینطور امروز روز پریودمه خدا کنه دیگه این ماه یه نی نی خوشگل بیاد تو دل مامانی انشالله این ماه اندازه فولیکولم ۱۸بود و علایم بارداری مثل درد سینه و درد زیر شکم رو دازم اما بازم دلم روشن نیست دیگه موندم چکار کنم دیروز هم تقریبا روز ۲۳سیکل یه لکه کوچیک قهوه ای داشتم بعد هم دردهایی شبیه درد پریود لطفا دوستان دعام کنن دل پسرم شاد بشه 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان عفیفهمامان عفیفه
23 اسفند 97 22:43
سلام
دم کرده تخم هویچ، عسل و دارچین، خیلی خوبه
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
سلام امتحان کردم اما جواب نداد خیلی ممنونم از راهنماییتون عزیزم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
24 اسفند 97 16:32
انشالا هرچه زودتر خبر بارداریتون روبشنویم💟
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
انشالله
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
7 فروردین 98 20:53
عزيزم هر چي خير و مصلحت باشه
خدا رو شكر كه يه شاخ شمشاد داري غصه چرا؟
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
خدا هر چی بخواد همون میشه اخه از تک فرزندی متنفرم امیرحسینم خیلی غصه میخوره فداش بشم من هرروز میپرسه مامان پس داداش من کی میاد اخه خسته شدم