امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

رفتن پسرم به مهد با بابایی مهربانش😍😍

1397/9/19 9:29
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم امروز با بابات رفت مهد خیلی خوشحال بودی فدای  دل مهربونت بشم من از خداوند میخوام دلت هميشه شاد و لبت خندان باشه. 

انجا هم داری نماز میخونی و دعا میکنی که خدا بهت یه داداش و ابجی دوقلو بده... پسرم دل تو پاکتر از همه است من مطمئنم که خدا دعای فرشته کوچولویی مثل تورو اجابت میکنه.

خداست دل همه بچه هارو شاد کن دل پسر عزيزم هم همینطور الهی آمین 💐💐😘😘😘💝💝💝 قبول حق پسرم.. عمر مادر دیروز باران میبارید همسايه ماهم اومده بود ادرس دکتر رو ازم بگیره پسر مهربونم فدات بشم من دنبال چترش  میگشته تا بیاره برای من که خیس نشم میگه مامان سرما میخوری سرت درد میگیره  من ناراحت میشم  😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍به خودم افتخار میکنم عزيزم که چنین پسر مهربون و مؤدبی دارم... قربونت برم. فدای دل مهربونت بشم مادر. 😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘ابن روزا یکمی شلوغی میکنی و کسی اذیتم میکنم البته تو خونمون اصلا اذیت نمیکنی آقایی واسه خودت خونمون مثل یه مرد بزرگ اصلا اذیتم نمیکنی اما امان از روز که بریم روستا یا بریم خونه مامان و بابای من اذیتم میکنم البته پسرم فدای سرت اما اینا رو میگم که وقتی خودت بابا شدی بچت رو درک کنی ای وای یعنی من نوه دار میشم خودم قوربون خودت و بچت و زنت بشم من امیر بالام... 

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘💐💐💐😍💐😍

اسمم زهرا کوچولو دختر عمو سالار که تازه به دنبا اومده...  خوش اومد به دنبا زهرا جان... 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامانمامان
19 آذر 97 11:50
چه نمازی میخونه این گل پسر... مارو هم دعاکن گل