امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

مریضی من

1397/9/15 8:16
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز و مهربان

لطفا برام دعا کنید محتاجم به دعا...

من تنبلی تخمدان دارم و تعداد فولیکولهام خیلی زیاده دکترم گفته احتمالا من دیگه نمیتونم بچه دار بشم و پسرم تک فرزند میمونه اما من دوس ندارم اینطور بشه منو همسرم چند روزه که خیلی ناراحتیم کمکم کنید ایا شما هم خدایی نکرده به تنبلی تخمدان مبتلا شدید اگه شدید چطور درمان کردید؟؟؟؟؟

راهنماییم کنید؟؟؟

پسندها (2)

نظرات (4)

مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
15 آذر 97 13:26
سلام عزیزم نگران نباش خدا بزرگه
منم یکی از همکارام این مشکل رو داشت اونم خیلی نگران بود و غصه می خورد ولی بعد یکی دو سال پیگیری اونم فقط با مصرف یه داروی ساده باردار شد
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
خدا کنه منم یه ابجی برای پسرم بیارم هرروز ازم میخواد... انشاالله خدا دل منم شاد کنه 
فاطمهفاطمه
18 آذر 97 12:15
سلام دوست عزیزم..منم خواهرم ۱/۵سال بچه دار نمیشد..بعد با دوستش حرف میزد میگفت خواهر منم همینطور بوده دیگه شوهرش رفته دکتر و ضعیف بوده و دارو خورده و دوباره بچه دار شده...بعد شوهر خواهر منم رفت رکتر مثل اینکه اونم ضعیف بود دارو خورد و بعد از ۳ ماه حامله شد خواهرم..شما هم بگو شوهرت بره..ان شاءالله که زود باردار بشی..
فاطمهفاطمه
18 آذر 97 12:16
شوهرت بگو آزمایش بده ممکنه ضعیف شده باشه خواهرم برا بچه دوم همینطور بود..شوهرش ۳ ماه دارو خورد حامله شد بعد ۱/۵سال
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
19 آذر 97 9:15
بلا دور باشه ازتون انشالله ب زودی یه نی نی خوشگل و ناز نصیبتون بشه