امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

حالم خیلی گرفته داغونم...

1397/7/9 13:00
667 بازدید
اشتراک گذاری

انالله و انا الیه راجعون...

بازگشت همه به سوی اوست...

شنبه 97/7/7 دوست عزیزم ازپیشمون رفت و مارا با کلی غم تنها گذاشت...

حلیمه جان دوست عزیزم کاش از آرزوهایت برام نمیگفتی 

کاش از خانه ای که باعشق خریدی و مریض توش نشستی نمیگفتی 

کاش از آرزوهایت برای پسر کوچولویت که زود بود براش بی مادر شدن نمیگفتی...

دوست مهربانم خیلی داغونم کردی همش تصویر تو جلوی چشممه وقتی محمد مهدی پسر کوچولوی 5ساله ات را میبینم دلم کباب میشه...

محمد مهدی خاله جان وقتی بزرگ شدی و از مادرت پرسیدی بیا اینجا بخون که مادرت خیلی دوستت داشت کلی آرزو برایت داشت اتاقت رو با هزار عشق و آرزو درست کرده بود و وسایلت رو چیده بود ولی خدایا محمد مهدی چگونه بدون مادرش بزرگ میشود پسر بچه ی کوچولویی که کلی وابسته مادر مهربانش بود و حتی ثانیه ای هم ازش جدا نمی شد...

وقتی از مادرت می پرسی دل عالم و آدم کباب میشود

دیروز با لحن خیلی معصومانه و مظلومانه گفتی آنا جون پس مامانم کی از مدرسه میاد من گشنمه فقط ازدست مامان حلیمم غذا می خورم وای که همه مردمی که اونجا بودند حالشون دگرگون شد...

حلیمه جان عزیزم آرام بخواب و در جایگاه ابدیت آرام بگیر که الان 4ساله که با سرطان دست و پنجه گرم میکنی و من میدانم که به خاطر محمدت نمی خواستی دنیا را ترک کنی...

همیشه بیادتم دوست عزیزم...

فاتحه ای نثار روح پاک دوست عزیزم بکنید...

برای آروم شدن دل خانوادش و صبر برای مادرش دعا کنید...

دعا کنید پسرش کمتر سراغ مادرش را بگیرد...

پسندها (20)

نظرات (17)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
9 مهر 97 13:52
تسلیت می گم. 
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
9 مهر 97 16:51
بسیار متاثر شدیم تسلیت می گویم
خداوند روحشان را با حضرت فاطمه زهرا(س) محشور گرداند و  به خانواده داغدارش و مخصوصا فرزند عزیزش صبر عطا کند انشاألله ...
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم...
مامانیمامانی
9 مهر 97 19:28
تسلیت میگم عزیزم خیلی متاثر شدم انشاالله روحشون قرین رحمت حق باشهغمگین
مامان صدرامامان صدرا
9 مهر 97 20:12
تسلیت میگم عزیزم خیلی ناراحت شدم خدا بهشون صبر بده وااااای پسر ۵ سالش الان چی میکشه خدایا خودت رحم کن 😔😔
منم دیروز خبر یکی از دوستای صدرا که تو ی اکادمی هستن که ۴ سالش بود و تو باغ خودشون افتاده تو استخر و غرق شده با این همه گرونی و این همه بدبختی واقعا نمیدونم چی بگیم؛ فقط و فقط هر روز ی خبر ناراحت کننده 
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
واقعا کوچکترین تابوت ها بزرگترین درد ها هستند...ناراحت شدم واسه پسر 4ساله
مامان آیسلمامان آیسل
10 مهر 97 0:26
تسلیت میگم دوست خوبم
شادی زندگیشادی زندگی
10 مهر 97 12:24
تسلیتگل
مامانمامان
10 مهر 97 12:24
سلام عزیز
خدا رحمتشون کنه و به شماوبازماندگان صبر بده.خیلیییییییییییییی ناراحت شدم 
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
ممنونم عزیزم
عمه فروغعمه فروغ
10 مهر 97 15:00
تسلیت میگم روحشون شادگل خدا صبر بدهغمگین
مامان رهاممامان رهام
11 مهر 97 9:44
تسلیت میگم غم اخرتون باشه 
mahsamahsa
14 مهر 97 9:15
واي خداي من خيلي ناراحت شدم خدا خودش كمك كنه طفلي بچه 5 ساله چي ميخواد بكشه 
خدا رحمتش كنه
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
خیلی ممنون...
مامان نسرینمامان نسرین
15 مهر 97 12:21
روحش شاد😟

15 مهر 97 18:29
تسلیت میگم غم آخرتون باشه😞😞
مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
21 مهر 97 11:10
تسليت ميگمغمگینخيلي ناراحت شدم.خدا رحمتش كنه
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
1 آبان 97 20:18
خيلي متاسفم خدا رحمتشون كنه و به همه ي بازماندگانشون صبر بده خدايا خودت حافظ پسر كوچولوش باش
خيلي سخته بهت تسليت مي گم دلم مي خواست كنارت بودم و محكم در اغوش مي گرفتمت 
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
ممنونم عزیزم ... خدا اموات شما رو هم رحمت کنه
مامان بهرادمامان بهراد
8 آبان 97 0:44
سلام، چه خاطره ی تلخی، اشکم دراومد، خیلی سخته، مطمئنم خودشم بخاطر بچش دلش نمیخواست بره، اما باید باور کنیم همه مسافریم و اینجا جایی برای موندن نیست.روحش شاد، خدا به شما و بازماندگانش صبر عنایت کند.
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
اره واقعا هممون مسافریم...
مامان امیر علیمامان امیر علی
19 آبان 97 10:20
سلام
متاثر شدم
فاتحه ای نثار شادی و آرامش روحشون کردمگل
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
ممنون خدا اموات شما رو هم رحمت کنه
مامان علیمامان علی
25 آبان 97 23:12
خدا رحمتشون کنه و به بازمانده هاشون، صبر
خیلی سخته...
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
خیلی ممنونم