امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

عشق یعنی...

1397/6/19 17:53
246 بازدید
اشتراک گذاری

 

خواب را به چشم هایت دعوت میکنم

 

بخواب کودک ِ دلنشین ِ دلبر  ِ من

سار ها چه کوک میخوانند ! برای بهانه های خواب ِ تو

چشم هایت چه دلبرانه است !

ناز کنار ِ ناز ِ تو هیچ است ...

دستهایت بوی روزهای عشق ِ مرا میدهد.

چشم هایت تمام ِ فصل های عاشقیست...

 تو عشقی ؟

یا عشق تو ؟

چه عاشقانه میشود  نگاه هایمان

وقتی به هم میرسند ...

بخواب کودک ِ دلنشین ِ دلبر ِ من

یوخونی گوزله روه چاغیریرام
یات منیم اوره که یاتان ، اوره ک آپاران اوشاقیم!
یاتماقییون بهانه سینه گورنه دوزوملی اوخوییللار چیچکلر!
گوزله رون گورنه اوره کلری صفه چکیب!!!
"ناز"سنون نازودا هچ زادیمیش
اللرون منیم عشق گون نریمین ایسین وئرور
بوتون عشق فصله ریمدی سنون گوزله رون!
سن عشقسن؟
یاکی عشق سنندی؟
نه قدر عاشقانه دی باخیشلارمیز!
او زامان کی بیربیریمزه یتیشیروخ!
یات منیم اوره که یاتان ، اوره ک آپاران اوشاقیم!

 

مامان نوشت :  ماهی ِ کوچیک ِ قرمز ِ منی . تو وادارم میکنی بخندم .

جان مني

 

از اين عزيزتر نمي شود.

جان مني و خوش به حالت

كه

مادرت

تو رامثل گوش ماهي هايي كه خودش كنار دريا كشف كرده

دوست دارد.

برايت يك مشت بوسه ميفرستم

باز هم هست

از اين بوسه هاي عاشقانه برايت زياد كنار گذاشته ام

عزيزكم

با من نفس بكش

من تو را آزاد بدنيا خواهم آورد ....

درست مثل موج

كه از دريا زاده ميشود.

 

 

پسندها (4)

نظرات (0)