امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

خانه ما...

1397/6/15 9:37
1,182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان اینم عکس خونه تمیز شده من...

لطفا نظراتتون رو در مورد خونه و دکوراسیونش بهم بگید.

البته خونه من به قشنگی خونه های شما نمیشه...

عکس اتاق خواب

 

اتاق عزیزدل مادر

اشپزخونه

حال

اینم حیاط

دوستان ببخشید دیگه خونموم قدیمیه...اما خیلی باصفاست.

منتظر نظرات قشنگتون هستم

دکوراسیون جدید...دوستان بفرمایید صبحانه

پسندها (11)

نظرات (11)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
15 شهریور 97 9:53
انشالله تو این خونه با صفا با دل خوش زندگی کنید. گل
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
ممنونم عزیزمحبت
مامان سيد امير علي و سيد امير حسينمامان سيد امير علي و سيد امير حسين
15 شهریور 97 11:50
بسيار عالي و خوش سليقه.ان شاا... به شادي و سلامتي.
من چند تا پيشنهاد دارم.به نظر من ميشه از اين برچسباي كابينت بگيرين و روي دراي كابينت بچسبونين.همه يه دست ميشه و قيمتشم زياد نميشه...ديگه تلويزيونو يه جايي روبروي مبلا بزارين الان فكر كنم كنار مبلاست و ديگه كمد لباسها توي اتاق خواب رو ،بين پنجره ها بزارين كه نورگيري اتاق و دسترسي به پنجره راحت باشه...البته من فقط نظرم رو گفتم و شما بهتر توي موقعيت هستين و سليقه خودتون ماشاا... عاليه.
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
تشکر فراوان عزیزممحبت
ممنونم از نظر و راهنماییتانمحبت
مامان صدرامامان صدرا
15 شهریور 97 13:17
خیلی تمیر و مرتب  و باصفاست❤
بسلامتی و خوشی زندگی کنین🌹
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
تشکر فراوان مامان صدرا
شادی زندگیشادی زندگی
15 شهریور 97 15:48
ایشالله همیشه خوش باشین خونه باصفاییهگل
آجی هاناآجی هانا
16 شهریور 97 21:00
انشالله مبارک باشه به شادی توش زندگی کنینمحبت
دکور عالیه اتاق کوچولو هم خیلی خوب و عالی شده گل 
من خیلی این سبک خونه های قدیمی رو دوس دارم
بازم مبارکتون باشه تشویقبوس
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
17 شهریور 97 14:11
از تمیزی همه جا برق می زنه واقعا خدا قوت
به نظرم بد نیست مدل چیدمان مبلا رو عوض کنی یه تنوعی هم می شه
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
نظر لطفتونه محبت مدل چیدمان مبلها رو تغییر دادم... ممنونم از اینکهاینکه نظرتونومحبت گفتید...
عمه فروغعمه فروغ
17 شهریور 97 15:11
زیبا و باسلیقهآرام
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
ممنونممحبت
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
17 شهریور 97 16:18
عالیه 
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
18 شهریور 97 10:16
ببخشید خانمی ولی با عرض پوزش بازم با چیدمان مبلات موافق نیستم فضای پذیرایی رو خفه کرده یه جورایی همه یه جا تجمع داده شده و اون جلوه ی لازم رو بهش نمی ده
به نظر من اگه اون دیواری که قبلا تلویریون بود رو دیوار اصلی برای چیدمان مبلات قرار بدی یعنی یکی ار سه نفره ها رو بذاری کاملا وسط دیوار و تکی ها رو هم دو طرفش و اون سه نفره دیگه سر جاش باشه یعنی روبروی پنجره کنار درب اتاق گل پسری و تلویزیون رو هم ببری جای میز گرد یعنی اون گوشه ی دیگه ی پنجره به گمانم این جوری هم جلوه ی مبلات بیشتر می شه و هم فضا بازتر به نظر می رسه
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
عزیزم خیلی ممنونم که راهنماییم میکنید.الان دکوراسیون و تغییر میدم عکسشو میذارممحبت
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
21 شهریور 97 13:56
عکس از دکراسیون جدید نذاشتی خندونک
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
نه این روز ها دوتا از جاری هام زایمان دارند که یکی شون به دنیا اومد و اون یکی هم انشاالله بزودی میاد سرم گرمه اوناست انشاالله میذارم ...همون مدلی که شما گفتید چیدم مبلمان رو...چشمک