امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

خرید های مهد پسرم...

1397/6/14 22:17
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم امروز رفتیم خرید های گل پسرم رو کردیم

مبارکه باشه عزیزم...انشاالله به سلامتی و شادی 

انشالله در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز و سربلند باشی

اینم یونیفرمت شلوارش رو دادم خیاط درست کنه...

گل پسرم کفشهاش رو با من ست کرده گفت باید مثل مال تو باشه فدات بشم من....فدات بشم تمام وسایلت رو خودت با سلیقه خودت انتخاب کردی و منم به تصمیم و انتخابت احترام گذاشتن و خریدم 

قوربونت بزم که از الان معنی ست کردن رو می فهمی گفتی کفشام سیاه و سفیده باید کیف و جا مداوم هم باید سیاه و سفید بایدباشه...

عمر مادر خوشحالم که بزرگ شدی و داری می ری مهد و برای خودت کیف و کفش خریدی...

لوازم التحریر رو هم از طرف مهد بهت میدن که انشاالله همینجاعکسشو می زارم...

اینم رو تختی و تشک.  بالشت جدیدت که بازم با سلیقه و انتخاب خودت خریدم.

گفتی من بزرگ شدم از شخصیت های کارتونی نمیخوام من دیگه مرد شدم از مال شما میخوام منم گفتم چشم عزیز دلم ...ااینو هم بگم که روتخت

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
14 شهریور 97 22:20
مبارکت باشه. گل
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
17 شهریور 97 14:12
مبارکت باشه گل پسری
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
ممنونم خاله جونمحبت
عمه فروغعمه فروغ
17 شهریور 97 15:08
مبارک باشه به شادی و دلخوشمحبت
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
ممنونم خاله جون