امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

خونه تکانی پاییز

1397/5/24 10:57
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز و گل پسرم...  یه ایده هر کی دوس داشت میتونه بعد از خونه تکانی عکسهای خونش رو بزاره برای شروع خودم بعد از تمام شدن عکسهای خونه تمیزمو میذارم نظرتان چیه؟؟؟؟؟

امیدوارم روزهای مردادیتون خوب و خوش باشه.

دوستان من عاشق خانه تکانی پاییزهستم الانم چند روز یه که دارم میشورم و تمیز میکنم ...

گل پسرم هم ماشاالله به پسرنازنین خودم که کلی به مامانش کمک میکنه... اصلا اذیت نمیکنی...

خیلی دوستت دارم امیر بالام

آیا شما هم خانه تکانی پاییز میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینم گل پسرم که دیروز رفتیم پارک کلی بازی کردی و شاد شدی الهی همیشه بخندی و دلت شاد باشه کودک شیرین من..اینم پسر عزیزم که از شدت خستگی خوابش برده آخه از صبح با من داره فرش میشوره...

 

پسندها (16)

نظرات (10)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
24 مرداد 97 12:06
منم شهریور خونه تکونی دارم. گل
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
امسال من مرداد خانه تکانی کردم... 
مامان صدرامامان صدرا
24 مرداد 97 22:52
منم از هفته بعد انشالله شروع میکنم ولی اولین خونه تکونی پاییز هست چون از وقتی صدرا میره مدرسه تصمیم گرفتم دیگه عید خونه تکونی نکنم برا زمستون خونه رو سر وسامون بدم .🤗
خسته نباشی کد بانو خدا قوت💪
ایده قشنگیه از خونه تمیزتون عکس گذاشتن😍
عمه فروغعمه فروغ
26 مرداد 97 13:06
خدا قوتگل....شاد باشی همیشه گل پسرمحبت
شادی زندگیشادی زندگی
28 مرداد 97 10:22
خداقوت عزیز گل
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
29 مرداد 97 11:07
چه جالب شما اخر هر فصل خونه تکونی می کنید؟ ما همون اخر اسفندش رو به زور انجام می دیم البته هر دو هفته ای نظافت می کنیم ولی نه دیگه در حد خونه تکونی
بابا خدا قوت
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
من هفته یه بار نظافت دارم آغاز هر فصل یه خونه تکانی حسابی انجام میدم
مامان مریممامان مریم
30 مرداد 97 0:33
خسته نباشی بانو 👏🌺🌹 شما کجا زندگی میکنید ؟
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
ممنونممحبت
مامان عفیفهمامان عفیفه
30 مرداد 97 8:53
خونه تکونی من بستگی به امتحانات پایان هرترمم داره
هر ترم درسیم تموم میشه بعدش خونه تکونی میکنم
البته عید غدیر تقریبا هرساله است
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
من آغاز هر فصل یه خونه تکانی حسابی دارم
مامانی گیتا جون و برديا جونمامانی گیتا جون و برديا جون
30 مرداد 97 12:09
عید سعید «قربان»، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارک.
ستارکستارک
7 شهریور 97 9:55
عزیز جان چه ناز خوابیدهبوس
از صفحه منم دیدن کنید و من رو دنبال کنید
mahsamahsa
7 شهریور 97 13:42
خسته نباشين من هم خونه تكوني حسابي داشتم و خدا رو شكر كارامو تموم كردمگل
مهندس زهرا فرجی
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزم. منم تمام شدم