امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

قدر خانواده ات رابدان

1397/3/15 17:42
228 بازدید
اشتراک گذاری

اووه !! معذرت میخوام...

من هم معذرت میخوام ,دقت نکردم ...

ما خیلی مؤدب بودیم ، من و این غریبه ,خداحافظی كردیم و به راهمان ادامه دادیم

اما در خانه با آنهایی كه دوستشان داریم چطور رفتار می كنیم

كمی بعد ازآنروز، در حال پختن شام بودم.دخترم خیلی آرام كنارم ایستاد همینكه برگشتم به اوخوردم وتقریبا" انداختمش با اخم گفتم: ”اه !! ازسرراه برو كنار

قلب کوچکش شکست و رفت

نفهمیدم كه چقدر تند حرف زدم

وقتی توی رختخوابم بیدار بودم صدای آرام خدا در درونم گفت:

وقتی با یك غریبه برخورد میكنی ، آداب معمول را رعایت میكنی

اما با بچه ای كه دوستش داری بد رفتار میكنی

برو به كف آشپزخانه نگاه كن. آنجا نزدیك در، چند گل پیدا میكنی.

آنها گلهایی هستند كه او برایت آورده است.

خودش آنها را چیده.

صورتی و زرد و آبی

آرام ایستاده بود كه سورپرایزت بكنه

هرگز اشكهايي كه چشمهاي كوچكش رو پر كرده بود نديدي!

در اين لحظه احساس حقارت كردم!

اشكهايم سرازير شدند!

آرام رفتم و كنار تختش زانو زدم!

بيدار شو كوچولو،بيدار شو،اينارو براي من چيدي؟!

گفتم دخترم واقعا" از رفتاري كه امروز داشتم متاسفم!

نميبا يست اونطور سرت داد بكشم!

گفت اشكالي نداره من بهرحال دوست دارم مامان!

منهم دوست دارم دخترم!و گلهارو دوست دارم مخصوصا" آبيه رو!

گفت : اونا رو كنار درخت پیدا کردم ورشون داشتم چون مثل تو خوشگلن

میدونستم دوستشون داری ، مخصوصا آبیه رو...

آیا میدانید كه اگر فردا بمیرید شركتی كه در آن كار میكنید به آسانی در ظرف یك روز برای شما جانشینی می آورد؟

اما خانواده ای كه به جا میگذارید تا آخر عمر فقدان شما را احساس خواهد كرد.

و به این فكر كنید كه ما خود را وقف كارمیكنیم و نه خانواده مان

چه سرمایه گذاری ناعاقلانه ای !!

اینطور فكر نمیكنید؟!!

به راستی كلمه

“خانواده“ یعنی چه ؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)