امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

قشنگترین بهانه زندگیم

1394/7/21 10:46
191 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مرد کوچک خودم که هر روز برات هزاران آرزو داریم و از ثانیه به ثانیه با تو بودن داریم لذت می بریم و بزرگ شدنت رو داریم به عینه می بینیم و چقدر لذت بخشه به اندازه ای که فکر نکنم بالاتر از این لذتی برای من و بابائی وجود داشته باشه ...بغلخیال باطل

 

کلماتی که بتونه عشق مارو به تو وصف کنه انقدر بزرگه که نه به اندازه ی زبان ماست نه به اندازه ی این صفحه ی وبلاگه که بشه تایپش کرد فقط فقط تو قلب ماست....قلبقلبقلبقلب

امیر حسین جان عمرم زندگیم دوستت دارم و همیشه سعی کردم برات بهترین باشم نمی دونم تا  چقدر موفق بودم اما اینو می دونم که با تمام عشقی که بهت دارم برات تلاش می کنم امروز وقتی خواب بودی بهت نگاه می کردم و لذت می بردم از این که خدای مهربون تو فرشته ی ناز رو بهم داده شکرش می کنم و میگم

 

"خدایا ازت ممنونمفرشته"قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)