امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

منیم گوزل اوغلوم

قشنگترین دلیل زندگی مامان و باباش

ماهگرد

1394/6/25 13:45
238 بازدید
اشتراک گذاری

خداوند تورا به من هدیه دادو من همیشه دلشوره دارم از اینکه شاید آنچه میپنداشتم نباشم ...

نفس هایت که به گونه هایم ساییده می شودانگار آرامش بهشت را به چشمهایم میفرستی.

دستهایت که می چرخد ومیان دستهایم پنهان می شود...

خنده هایت که ریش میشوم وعاشق چشمهایت که عمق نگاهم را می کاود و من همیشه تو راکم داشته ام.

از داشته هایم دلتنگ که میشوم انگارصدای گریه های توست ، تنها نوازشی که مرا بخودفرو میبرد که توفرشته ای یا نه؟نمی دانم...

اما همین بس که چشمهای خداوند میان دستهای من وتوپیداست.

آرام جان من....اگرآزردمت یافراموشت کردم،فراموش مکن که تورا با فرشته ها پیوند زده اند.

میان باغچه کوچک بهشتی خود...جایی برایم بگذار

همیشه دوستت دارم

مبارکت باشه نفسم ماهگردت هر روز بزرگ و بزرگتر میشی دوست داشتنی تر از روز قبلت امیدوارم که همیشه تنت سالم باشه و دلت شاد امید زندگیه مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)